1
SLEDUJETE BLOG
Playing games makes my fantasy unlimited.
The Martens

Call of Duty: Black Ops - Mini-Recenzia
pridal The Martens 13.11. 2010 o 14:09

Tak Call of Duty: Black Ops je za mnou a musím povedať, že singleplayerová kapmaň bola najlepšia zo všetkých Call of Duty hier. Vynikajúca atmosféra spojená s dostačujúcim príbehom ma donútila hru dohrať až do samotného konca. Pre niektorých tak nenávidené scripty boli dôkazom, že do tejto série patria aj patriť budú. Veľa krát som na niektorý zo scirptov pozeral s otvorenými ústami. Ďalšia vec, čo je treba spomenúť, je krásna zvuková aj grafická stránka hry. Tváre v hre vyzerajú veľmi realisticky. Síce engine hry má veľmi staré jadro, stále dokáže konkurovať novým enginom. Tiež kôli staršiemu jadru je hra veľmi dobre optimalizovaná. To, že do hry bola investovaná veľká suma je veľmi cítiť. Postavy sú dabované hollywoodskými hviezdami a v pozadí hry hrajú vačšinou známe licencované songy. Ďalšia vec, ktorá vám hneď udrie do očí je nezvyčajné ale efektívne menu spojené priamo s hrou. Jediná podstatná vec, čo sa dá hre vytknúť je až príliš veľká linearita. Hra vám priamo diktuje kam máte ísť a keď sa čo len pozabudnete alebo odbočíte nasleduje reštart, takže na väčšiu prehliadku Vietnamských džunglí zabudnite. Jedna z vecí, ktoré my v Black Ops ešte vadili je niekedy až príliš velká brutalita. Dĺžka hry je taká akurát. Neviem si predstaviť, že by som v hre strávil 5 misií naviac, ale ani nemôžem povedať, že misií bolo málo.  Gameplay hry sa skoro vôbec nezmenil, takže rozdiel medzi gameplayom z MW2 ani nerozoznáte. Chlapci s Treyarch si s minulými hrami Call of Duty urobili zlé meno, ale s novým Black Ops nie len konkurujú tak populárnemu a komerčnému Modern Warfare 2, ale ho aj prekonávajú.

Plusy: Optimalizácia, Príbeh, Grafika, Scripty, Dĺžka
Mínusy: Linearita, Bugy, Brutalita

Prístupov 3407